Brev
sexuelt tiltrukket af min dansk lærer
Hej.
Jeg er 13 år gammel, og jeg er forelsket i min lærer.
Jeg synes hun har en god røv og store patter, og hver gang hun kommer ind i klassen får jeg altid boner.
Jeg tænker lidt det er underligt, fordi aldersforskellen er omkring 35 år. Jeg har fortalt hende det, og hun sagde at det var helt normalt.
Hun spurgte om jeg ville snakke med hende om det efter skole men jeg sagde nej tak, fordi jeg vil få en boner og jeg havde grå sweatpants på så det vil være tydeligt at se det.
Jeg tøre ikke at fortælle mine forældre om det, for jeg ville være bange for at de bliver sure eller de synes jeg er underlig.
Jeg ved ikke om det er underligt eller normalt. Der var et tidspunkt her sidste uge, hvor jeg ved et uheld kom til at røre hendes røv. Hun blev ikke sur, men hun blev heller ikke glad for det.
Jeg synes hun er virkelig lækker, men det er måske lidt for underligt at jeg onanere til hendes facebook.
Dreng, 13 år

Svar fra
Børnetelefonen
Hej Dreng
Hvor er det sejt og modigt, at du tør skrive ind til os med et privat spørgsmål som det her.
Jeg vil starte med at sige at jeg er helt enig med din lærer i at det er meget almindeligt, at en dreng i din alder kan blive tiltrukket til sin lærer.
Både drenge og piger kan opleve at de føler sig forelskede eller seksuelt tiltrukket til en lærer. Du er jo kommet i den alder hvor man begynder at ligge mærke til andres kroppe på en seksuel måde (og en krop der er ældre kan også være tiltrækkende).
Hvis du synes hun er virkelig lækker, kan jeg godt forstå, at du får boner når du ser hende.
Men der er forskel på, at have en fantasi og så faktisk fører fantasien ud i virkeligheden.
Jeg mærker tydeligt, at du er forelsket – og det er helt okay, at synes hendes krop er flot og får boner ved at tænke på hende.
Men nu siger jeg noget, der måske er lidt svært at høre. Din lærer må ikke have et forhold til dig (Hverken romantisk eller seksuelt). Jeg tænker måske også, at det er derfor hun ikke virker glad, når du kommer til at røre hendes numse.
Loven er lavet for at beskytte børn og unge, da relationen let kan blive meget skæv, når aldersforskellen er stor. Det kan fx blive svært at sige nej til den, der er ældre!
Jeg ved godt det måske kan være hårdt at høre, hvis du går og håber på, at det kan udvikle sig mellem jer. Men husk på, at du gerne må have fantasierne. Dem er der ingen, der kan tage fra dig.
Jeg kan godt forstå at du ikke tør sige det til dine forældre er og det behøver du ikke hvis du ikke vil. Det at du synes hun er flot, er ikke noget de behøver at blive fortalt.
Som sagt er dine følelser  ikke underlige men du har ret til at holde dem private.  Det betyder også, at det er op til dig hvem du vil dele dem med.
Du har ikke spurgt om et decideret råd men du for lige nogle her:
• Du kan prøve at rette din følelser hen mod nogle andre måske piger tætter på din alder.
• Når du har undervisning med hende, kan du prøve at få kontrol over din boner ved at fokusere på noget andet helt almindeligt kedeligt.
• Du kan prøve at finde noget andet at onanere til.
Til sidt kan du overvejede om du vil snakke med din lærer om det. Jeg ved godt, at det kan være svært og måske også føles pinligt,  men måske kan det hjælp med at få styr på din situation. Du kan måske også tage nogle bukser på, der kan skjule din boner for at gøre det mindre pinligt.
Jeg håber mit svar kan hjælp dig.
Hvis du vil læse mere eller have råd fra andre du prøve privatsnak
Du er altid velkommen til at skrive igen, eller ringe til en voksen på BørneTelefonen på 116111 – her sidder en voksen klar til at lytte og hjælpe.
Hilsen BørneTelefonen