Brev
Forelsket i kendt
Hej jeg er en dreng på 12 år der er vild med car oline wozniacki jeg synes hun er vildt lækker hvad skal jeg gøre når jeg er vil med en kendt?
hjælp mig hilsen en dreng på 12
Dreng, 12 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære dreng på 12, der er vild med Caroline Wozniaki
Tak for dit brev. Jeg ved, at mange, der lige som dig er vild med en kendt person, går og er frustrerede over, hvad de skal gøre. Tit er det jo sådan, at det ikke er særlig realistisk, at man kommer til at møde sit idol - og i hvert fald er det ikke realistisk at blive kærester med sit idol - hvis man har den slags drømme.
Så hvad gør man? Jeg har ikke nogen enkel kur for, hvordan du ændrer på dine følelser for Caroline Wozniaki eller på hvordan du får kontakt med hende. Nogle vælger at skrive et brev/ en mail til deres idol og somme tider kan man være heldig at få svar.
Tit er det sådan, at der findes fanklubber. Så måske kunne du undersøge, om der er en god Wozniaki-fanklub og om det evt. kunne være rart for dig at melde dig ind der. - Det kan i hvert fald tit være rart at få kontakt til andre, der går op i de samme ting/ personer som en selv.
Mange hilsner fra BørneBrevkassen
Få endnu flere gode råd om Forelskelse, kærlighed og kærestesorger
Kærlighed og forelskelse kan være det bedste, men hvis dit hjerte er blevet knust, kan det også gøre rigtig ondt!
Hvordan får man en kæreste? Er du forelsket? Ved du ikke, hvordan du flirter eller scorer dit crush? Er du blevet helt vild med din bedste ven?
Måske du er midt i et break up og har kærestesorger? Eller måske du gerne vil slå op med din kæreste – men hvordan gør man det?
Det kan også være, du er jaloux på din ven, fordi han scorede hende, du var vild med. Eller måske jalousien dukker op, hvis din kæreste er sammen med sine venner.
Her på siden kan du finde svar på spørgsmålene ved bl.a. at prøve scoreguiden, kysseskolen, se videoer eller få råd om kærestesorger og forelskelse.
Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!
Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.