Brev
Har tegn på depression?
OBS REDIGERET AF BørneBrevkassen
(brevet slettet af BørneBrevkassen efter ønske fra S….)
Vil i ikke nok være søde ikke og lægge det her brev offentligt? Men i stedet svare på mail.  Det håber jeg i vil, men ellers er det også ok. Så bare lad vær med at svare på det. Skal nok finde noget hjælp et eller andet sted.
Hilsen S
Pige, 12 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære S
Tak for dit brev. Jeg har desværre ikke mulighed for at svare dig (eller andre) på mails...
Jeg synes, det er en rigtig god ide, at du har søgt rådgivning, og jeg vil foreslå dig, at du her på hjemmesiden i stedet logger på BørneChatten, hvor du kan skrive direkte med en rådgiver og hvor samtalen forbliver mellem jer to...
Håber du har mod på det, for jeg kan godt høre, at der er mange ting, du tumler med.
Kærlig hilsen BørneBrevkassen
Andre der Hjælper
Der findes også andre steder, hvor du kan få rådgivning og hjælp.
Måske har du brug for at tale med en ekspert, der ved rigtig meget om lige præcis dét, du tumler med.
Fandt du ikke den hjælp, du søgte efter? Her er en liste over andre, der også har rådgivning for børn og unge.