Brev
Vil have sex med ældre mænd
Hej.
Jeg har haft sex med en mand på 30 og jeg er selv 18.
Vi knepper hele tiden, når vi er sammen.
Hvad skal jeg gøre.
Ved ikke om jeg skal stoppe med at se ham, eller om jeg skal blive ved med at se ham!
18 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære du på 18 år
Det er rigtig godt, at du mærker efter, om du har lyst til at ses med den her mand.
Jeg tænker på, at der måske er en tvivl i dig, siden du vælger at skrive herind. Er det mon rigtigt? Det er vigtigt, at man mærker efter om det føles rigtigt at være sammen med og have sex med en person. Sex er en intim ting, og derfor skal det føles trygt og rart. Jeg synes, du skal bruge lidt tid på at overveje, hvorfor du mon er i tvivl? Hvis din mavefornemmelse fortæller dig, at I skal stoppe med at ses, er det nok det rigtige for dig.
Jeg håber, at du får overvejet, hvad du har mest lyst til.
Kærlig hilsen
BørneTelefonen