Brev
kommuen vil ikke høre på mig
hej
jeg vil gerne give mig til kenne jeg heddder N F jeg er 14 snart 15år. den kommuen jeg høre ind under vil ikke høre på mig. jeg bor i pleje famillie men min pleje forælder blev skildt for 6 år siden og vil jeg gerne ud og bo hos min tidliger pleje mor det har jeg sagt til slagelsekommue og begrunet det men på et statusmøde blev det beslutte at jeg skulle blive boedene hos min pleje far. så mit spørsmål er så om i kan hjælpe mig og hvad jeg skal gøre?
Dreng, 14 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære N F
Tak for dit brev, vi vil rigtig gerne hjælpe dig. Det lyder som om, du kan have brug for en bisidder fra Børns Vilkårs bisidderkorps til at støtte dig, når du mødes med kommunen...
Hvis du klikker på dette link>>, kan du læse mere om muligheden for at få en bisidder fra Børns Vilkår- eller du kan ringe til BørneTelefonen på 116 111 og bede rådgiveren om at fortælle dig om muligheden og om at formidle kontakten til bisidderkorpset.
Kærlig hilsen BørneBrevkassen
Du kan få en Bisidder fra BørneTelefonen
Hvis du skal til møde i kommunen eller i Familieretshuset, kan en voksen fra BørneTelefonen gå med dig. Det er helt gratis at få en bisidder.