Brev
Vil have sex med bror
Hej bb
jeg har prøvet at kigge omkring i brevkassen men kan ik finde noget om sex med bror så jeg skriver til jer.
Jeg er lige blevet 14 år og min storebror er 19.
En dag da han kom og spiste hos min far mens jeg var der og så os min stemor,
men altså jeg har skrevet en bog der handler om en pige på 15 vis forældre er døde. Hun kommer i en ny familie men hun får en bror på 17 og søster på 16. Pigen på 15 har så sex med broren og bliver gravid med ham!
Jeg skrev meget om sex, menstrution og graviditet. Og min storebror har læst den! Han siger jeg skriver godt og den er en bog til lidt ældre piger. Men da jeg hørte det så blev jeg på en måde tændt.
Jeg ville SÅ MEGET have sex med ham og jeg sad faktisk os og flirtede en del med ham + at jeg hade en gennemsigtig bluse på så man kunne se min sorte bh.
Jeg ville bare virkelig have at han hade du ved stukket den op i mig.
Jeg ved ik om det er normalt eller hvad jeg skal gøre?
PS ville ønske han tog min mødom!
Hhhheeeeelllppppp
Pige, 14 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige på 14 år
Du tænker måske, at du er den eneste, der går rundt med sådan tanker – men det er du ikke! Det er faktisk almindeligt, at man kan tænke på at have sex med et familiemedlem, fx en bror.
Du skriver, at din bror har læst din bog, der handler om nogle af de ting, der fylder hos mange teenagepiger. Måske er det derfor, du kobler ham sammen med de tanker? Han er måske endda den eneste, der har læst den og givet dig ros? Det betyder nemlig noget. Det var sikkert dejligt for dig, at han roste dig. På en måde kan man sige, at han fik øje på dig – og så dig på en ny måde. En mere voksen måde. Måske er det den følelse, du godt kunne lide.
Du skal vide, at selvom du har tanker om sex med din bror, så er det ikke sikkert, at det er noget, der vil være særlig rart, for hverken du eller din bror at føre ud i livet. Sådan er det tit med fantasier – de er spændende, netop fordi de er fantasier. I virkeligheden, vil du og dit brors forhold meget nemt kunne ødelæges, hvis I havde sex.
I Danmark er det faktisk også ulovligt, hvis søskende har sex med hinanden. Din bror er over 18 år – og du er under 15, og derfor vil han kunne straffes, hvis I har sex. Så selvom tanken måske er fristende lige nu, er det ikke en god ide. Og det er heller ikke sikkert, at du vil synes, at fantasien er lige så spændende om nogle uger, måneder eller år.
Derfor vil jeg råde dig til at begynde at flirte med en anden sød dreng. Mon der er en i din klasse? Eller i en af de lidt ældre klasser? For du er i en alder, hvor det er naturligt, spændende og dejligt at flirte – og det skal du bestemt ikke holde op med.
Du skal vide, at du altid er velkommen til at kontakte BørneTelefonen igen på 116111.
Kærlig hilsen BørneTelefonen