Crush
BREV
Hje bt.
Jeg er en dreng på 13
og jeg kan lide en pige der hedder …..
Hun er min bedste ven
vi taler tit sammen
så vi fortæller mange ting til hinanden
hun har sagt hun kan lide ….
Men jeg kan lide hende
men jeg gøre mit bedste for at hjælpe hende
fordi jeg jo håber det bedste for hende
men det er lidt svært
Hvad skal jeg gøre
skal jeg fortsætte
eller prøve at få hende til at lægge mærke til mig
eller noget helt tredie
tak på forhånd
bare ikke skriv du skal selv mærke efter 👍
Dreng, 13 år
SVAR FRA
Andre Børn
Videoer om kærlighed
Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!
Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.
Chat
Chat
Gruppechat
Gruppechat