jeg har brug for hjælp af alle da kan og vil hjælpe lige meget køn
BREV
hej alle sammen.
jeg er en pige på 14.
der er den her dreng
lad os bare kalde ham m.
m og jeg har altid været tætte og jeg har altid holdt meget af ham
men kun som ven aldrig som mere
da jeg var 12 der sagde han at han godt kunne lide mig hvilke kom helt om bag på mig
men jeg blev nød til at sige nej fordi jeg ikke havede følser for ham.
det ændre virkelig noget i mellem os og i flere måneder var det virkelig akhavet.
men nu hvor vi skal starte i 8 er jeg bange for at jeg er begyndt at for følser for ham
hvilke skrammer mig, fordi da jeg var yngere kunne jeg ALDRIG forstille os sammen
men det har ændred sig nu.
og når jeg tænker på min fremtid så er han en del af den.
og jeg begynder nærmest at græde bare ved tanken om at vi måske ikke kommer til at kende hinanden efter 9.
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for jeg tviler på at han vil tage første skridt igen.
jeg holder bare virkelig meget af ham
og jeg ved ikke hvad fuck jeg skal gøre.
kærlig hilsen 14 årig pige
SVAR FRA
Andre Børn
Videoer om kærlighed
Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!
Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.