HJÆÆÆÆLP
BREV
pige på 14 her.
jeg tror jeg er forelsket i en dreng på min årgang. (7. klasse)
men det er mega besværligt fordi vi er seriøst opposites!
altså han er populær, og jeg er sårn en der kun snakker med 5 personer.
han er meget confident og sir hva han tænker og igen er jeg det modsatte.
udover det så snakker vi ikke sammen
(længere, vi har snakket sammen før men det er nogle år siden da vi gik i klasse sammen.)
altså det ikke fordi vi ikke kan snakke sammen,
det ka vi godt men vi gør bare ikke.
og som om det ikk ku blive mere besværligt er han BEDSTE venner med min fætter,
som mig og min familie ofte er hjemme hos,
og når vi er det er han oftest ogs.
help a girl out,
jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre!
Videoer om kærlighed
Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!
Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.