Efterskole, Kærester, Gymnasium

Hej

min kæreste og jeg har været sammen i nogle måneder

men han tager på efterskole og jeg tager på gym

jeg er i tvivl om jeg burde slå op med ham

fordi at i læseferien fik vi ikke hængt så meget ud fysisk

og heller ikke skrevet så meget

og slet ikke snakket i telefon længere

men endnu en faktor er at der er flere klasse arangementer de næste par dage

men burde jeg lowk bare få det overstået

Pige, 16 år
Skriv ikke dit rigtige navn eller e-mail her
Få besked via SMS om dit svar er udgivet
Vi kan ikke se dit telefonnummer. Du er helt anonym. Så du skal kun indtaste telefonnummer, hvis du vil have besked, når dit svar er udgivet.

Efterskole Hvordan får man nye venner?

Skal du snart starte på efterskole? Eller går du måske allerede på en?

Efterskole kan være en helt særlig oplevelse, hvor man får nye venner og særlige oplevelser. Det kan også være, at man oplever nye slags udfordringer.

Overvejer du efterskole, har du måske tanker som: Er efterskole det rigtige for mig? Hvordan betaler man for efterskole?  Hvordan får man venner? Hvad gør man ved hjemve? Eller skal jeg slå op med min kæreste, fordi jeg starter på efterskole?

Få gode råd og vejledning til efterskole inde på vores temaside her.

Hvad gør man, hvis man er Skoletræt?

Gode råd om at være Ny i klassen

Ring

Ring til bisidningen på nummer 35 55 55 56.

SMS

Send SMS til BørneTelefonen på nummer 116111.

Ring

Ring til BørneTelefonen på nummer 116111.

Chat
Chat
Gruppechat
Gruppechat