Angst

Hej alle sammen

jeg har virkelig brug for jeres hjælp nu!

For et stykke tid siden besluttede jeg at jeg ville skifte skole

fordi jeg havde det dårligt i min klasse.

Men før det havde jeg allerede sådan en angst følelse

som om jeg ikke kunne overskue det og ikke kunne være i mig selv.

Jeg har ikke nogen lege aftaler fra klassen lige nu

(det skal lige siges at jeg ikke har skiftet endu

da det er lige inden sommerferien)

men jeg er så ked af det og nedtrykt hele tiden😭😩

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp, Girlys!

Hilsen pigen på elleve år❤️

Pige, 11 år

Hej søde.
Jeg ved godt det kan være svært har selv overvejet at skifte skole og har døjet med angst. Jeg tror det bliver lettere på din nye skole. Det med lege aftaler kan være frdi de andre aldreede prøver at vænne sig til du ikke er der vilket er MEGA MEGA SYGT strængt. En fra min klasse stoppede og vi savner ham stadig.
Jeg håber din nye skole er bedre.

  • Anonym, Pige, 11 år
Besvar
Skriv ikke dit rigtige navn eller e-mail her
Få besked via SMS om dit svar er udgivet
Vi kan ikke se dit telefonnummer. Du er helt anonym. Så du skal kun indtaste telefonnummer, hvis du vil have besked, når dit svar er udgivet.

Ring

Ring til bisidningen på nummer 35 55 55 56.

SMS

Send SMS til BørneTelefonen på nummer 116111.

Ring

Ring til BørneTelefonen på nummer 116111.

Chat
Chat
Gruppechat
Gruppechat