Efterskole, Kærester, Gymnasium
BREV
Hej
min kæreste og jeg har været sammen i nogle måneder
men han tager på efterskole og jeg tager på gym
jeg er i tvivl om jeg burde slå op med ham
fordi at i læseferien fik vi ikke hængt så meget ud fysisk
og heller ikke skrevet så meget
og slet ikke snakket i telefon længere
men endnu en faktor er at der er flere klasse arangementer de næste par dage
men burde jeg lowk bare få det overstået