Teenager !!
BREV
Hej bt <3
Er en pige på 12 der bliver 13 her til sommer ☀️
Jeg syntes at det at svært at snart skulle være teenager..
Jeg skal nonfirmeres næste år og har intet planlagt nærmest
og føler mig bare ret presset for fremtiden.
Er bange for om skole bliver meget sværere pga alle de nye fag.
Og så self også pga at man skal lære mange nye ting.
Undskyld hvis jeg lyder dramatisk
er bare RIGTIG nervøs for “fremtiden”
Hvad gør jeg🫤
Det er ikke længere muligt at give råd til dette brev. Vil du hjælpe andre børn, så klik her