Lejrtur eller ej?
BREV
Hejsa
Jeg skal på lejrtur i 8 klasse, det vil sige efter sommerferien.
I september måned.
Vi skal afsted med hele årgangen
og jeg er sikker på at det bliver en rigtig hyggelig tur.
Mennnnn en udtagelse til et gymnastik hold som jeg rigtig gerne vil gå på,
er i samme uge som vi skal på lejrskole.
Jeg har valgt at tage det som det kommer,
problemet er bare at udtagelsen kun er en gang.
Men jeg ved ikke helt om jeg skal tage på lejrtur
eller om jeg skal tage til udtagelsen.
Mine lærer er allerede bekymrede for mig,
og de siger at jeg hurtigt kan komme ud af fællesskabet.
Men hvad syntes i?
På forhånd takkk🩷