Angst
BREV
Hej alle sammen
jeg har virkelig brug for jeres hjælp nu!
For et stykke tid siden besluttede jeg at jeg ville skifte skole
fordi jeg havde det dårligt i min klasse.
Men før det havde jeg allerede sådan en angst følelse
som om jeg ikke kunne overskue det og ikke kunne være i mig selv.
Jeg har ikke nogen lege aftaler fra klassen lige nu
(det skal lige siges at jeg ikke har skiftet endu
da det er lige inden sommerferien)
men jeg er så ked af det og nedtrykt hele tiden😭😩
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp, Girlys!
Hilsen pigen på elleve år❤️