Valgfag
BREV
Hej skal i 7 klasse efter ferien.
Vi skal først vælge valgfag i starten af 7, hvilket er lidt underligt.
Men er itvil om hvad jeg skal vælge,
vi er kun en klasse på min årgang
og kan vælge i mellem madkundskab, billedkunst og musik.
De kommer til at være små hold, da vi kun er 23 elever i min klasse.
Jeg ville spørge om hvad i valgte
og hvilke tanker der gik i gemmen jeres hoved med jeres valg?
Også i forhold til karterer, og hvordan eksamen er( hvis i være op til det)?
Hvad laver man på jeres skole i de forskellige valgfag?
På forhånd takkk ❤️🫶🏻