fars gløg og øl :( hjælp

hej

jeg er j… 10 år jeg bliver tvinget til at drikke øl???? far tvinge til at spise øl og det smager dårlig

send hjælp 112 svarede ikke

julemand, 8 år
Svar fra

Børnetelefonen

Hej dreng på 10 år

Ingen må tvinge andre til at drikke øl! Heller ikke ens far.

Hvis det ikke hjælper at sige nej til ham, så tænker jeg, at du skal med en anden voksen.

Det kan være din mor, en lærer eller pædagog, så de kan hjælpe dig med at tale med din far, så han stopper med at tvinge dig til at drikke øl. Kunne det være en mulighed?

Hvis du har brug for det, kan du altid ringe til BørneTelefonen på 116111, så vil vi hjælpe dig så godt, som vi kan.

Kærlig hilsen
BørneTelefonen

"alene" hør andres fortællinger

Hør sangeren Clara og 15-årige Tiba tale om at have en udenlandsk baggrund og føle sig anderledes.

Religion og kultur Andre der hjælper

Amal Hayat

Hjælp til unge på vej ind og ud af radikalisering
Læs mere

Diskriminationslinjen

Rådgivning i forbindelse med diskrimination
Læs mere

Headspace

Har du brug for at mødes og tale med en voksen anonymt? (12-25 år)