Mulighed for at midste sin bedste ven
BREV
Hey.
Så jeg har været venner eller nærmere bedste venner med den her pige siden børnehaven,
så ja rigtig lang tid, i syvende kom vi begge på ny skole (samme skole),
jeg havde det svært med at passe ind fordi jeg er meget genert
mens det gik bedre for hende,
det var fint og vi var stadig venner og hang ud sammen.
Men nu er problemet at vi begge hader skolen lidt
men hun har valgt at tage på efterskole i niende i stedet for tiende,
det gør mig ked af det,
specielt når jeg ikke rigtigt har nogen på årgangen som jeg vil kalde en ven.
Men så er jeg lige begyndt at falde in I min klasse
men nu får vi så nye klasser i niende.
Jeg føler bare at jeg kommer til at blive holdt udenfor,
og har det svært med at fremlægge
det hjalp da hun var der,
men altså føler mig totalt splittet for har ikke andre end hende
og hun finder nok andre venner på efterskolen.
Ærligtalt har jeg ik et spørgsmål
eller bare om andre har prøvet det?
Og så bare noget support.. tak.
Hilsen pige på 15
Det er ikke længere muligt at give råd til dette brev. Vil du hjælpe andre børn, så klik her