Piger har det sværere end drenge?
BREV
Jeg har været sammen med et par drenge nu, altså I ved!
Jeg synes jeg har sværere ved at få det det til at lykkes end drengene har.
Altså blive glad og tilfreds.
Jeg har snakket med et par veninder om det
som også har prøvet det og de er enige i
at drenge åbenbart har meget nemmere ved at få det til at lykkes.
Er det også jeres erfaring?
Pige, 15 år
SVAR FRA
Andre Børn
Se videoer om sex, seksualitet og krop
Kender du til myterne?
Chat
Chat
Gruppechat
Gruppechat
Det er ikke længere muligt at give råd til dette brev. Vil du hjælpe andre børn, så klik her