Armhår
BREV
Jeg har meget lys hud
(cirka det samme som Kristen Stewart i Twilight),
og hårene på mine arme er relativt mørke. Grå-brune ish.
Der er også ret mange af dem.
De er ikke super tykke, men man kan godt se dem.
De er lidt mere synlige end Emma Watsons i et billede
hvor hun har en sort kjole på og holder en sort hat på sit hoved.
Det er begyndt at blive ret varmt,
så jeg ved ikke hvor meget længere jeg vil kunne holde ud at have lange ærmer på.
Jeg vil ikke barbere håret af, og jeg må ikke fjerne det på andre måder, eller afblege det.
Så jeg ville høre, om det er noget folk lægger mærke til?
Både hvis man står et stykke væk fra hinanden,
men også hvis man nu sidder ved siden af hinanden?
Er det et turn-off for drenge?
Er der stor risiko for at andre kommenterer på det, eller tænker noget dårligt om det?
Alle andre piger jeg kender har blonde hår på armene,
og alle de drenge jeg kender har lysere armhår end mig.
(Jeg kunne ikke finde andre måder at beskrive det rigtig på end ved at bruge billeder …🫤)