Sociale medier
BREV
Jeg er en pige på 14 år, alle fra min klasse har snap og andre SOME.
Og så er der mig. Jeg har ingenting.
Min klasse har lavet en gruppe hvor de planlægger alt og skriver sammen.
Jeg føler mig lidt udenfor nogle gang,
for så er det altid mine veninder der sender vigtige bedskeder til mig fra gruppen,
så jeg ved hvad der kommer til at ske. Det skal de andre bemærke lidt mange gange…
ja og så når man har fundet den sødeste fyr på ferien og den spørg efter snap…åååh HVAD SVARE MAN SÅ??
“Ja, hey du kan få mit nummer” det gør man bare ikke længere føler jeg.
Jeg spurgte mine forældre om det da jeg var 11 år og 13 år, der sagde de nej og det må vi tale om.
De har dikkert glemt det for de nåede aldrig at tale om det.
Jeg har et tæt forhold til dem, er bare førstebarnet, der skal spørger om alt først.
De er sikkert bange for at jeg bliver for stor.
Har ikke spurgt dem i 1 1/2 år nu.
Ved ikke engang om jeg gider have det.
Men er det okay, eller ville mine veninder synes at jeg er weird…
Jeg tror bare ikke jeg vil bruge 100 år på telefon… derfor vil jeg ikke have det.
Men for fællesskabets skyld…
Tak for at i gad høre på mig.
Det er enlig ikke et spørgsmål, jeg forventer ikke at i løser det.
Jeg har bare lyst til at skrive det ned og reflektere over det og få noget feedback på mine tanket tak.
Og husk i der ude, i er perfekte som i er og i skal ikke lytte til mig hvis i har andre meninger!
I skal gå jeres egen vej!!
Fra Pige på 14 1/2 😅🥰
SVAR FRA
Andre Børn
Hvordan har du det i din familie?
Du kan få en Bisidder fra BørneTelefonen
Hvis du skal til møde i kommunen eller i Familieretshuset, kan en voksen fra BørneTelefonen gå med dig. Det er helt gratis at få en bisidder.
Det er ikke længere muligt at give råd til dette brev. Vil du hjælpe andre børn, så klik her