Kalder alle piger (helst 7. – 8. Klasse)
BREV
Hej guys,
Vil gerne lige vide.
Judger man hvis andre går med en blød bh (bruger ca. Str. 70-75 aa tror jeg)
og vil gerne bruge en blød bh efter sommerferien (starter i 8.)
men er bange for at pigerne i klassen kommer til at judge mig for at gå med en blød bh
fordi jeg har små boobs eller om de vil tænke at jeg faker mine boobs.
Synes selv at tøj sidder bedre og ser pænere ud med større boobs
og vil derfor gerne gå med en blød bh efter ferien.
Men er bange for at blive judged eller ja, at andre synes jeg faker det.
De fleste af pigerne i min klasse altså basically alle har “store” boobs eller i hvert fald ikke straight up små nogle.
Hvad synes I, og judger man andre eller er man bare ligeglad?
Tak på forhånd
Xx den usikre pige✨
Det er ikke længere muligt at give råd til dette brev. Vil du hjælpe andre børn, så klik her