Kærlighed
BREV
Jeg er forelsket i en dreng
der er meget god til engelsk
og taler det næsten hele tiden
selv om han er dansker
Men jeg er den dårligste til engelsk nogensinde
og det er svært for mig at snakke med ham
men vi er faktisk okay gode venner
Mvh pige på 12
Pige, 12 år
Videoer om kærlighed
Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!
Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.
Chat
Chat
Gruppechat
Gruppechat