Grimme negle (usikkerheder)

Jeg er en (lesbisk) pige på 14

og jeg bed mine negle da jeg var yngre.

Jeg har det ikke så godt med dem

fordi jeg synes at de er vildt grimme i forhold til andres lange negle (i forhold til selve neglepladen)

Jeg har prøvet at gro neglepladen ud men jeg har prøvet i snart et år nu

og der er ingen fremskridt (både fingre og tær)

Er der nogle der har råd?

Og er der nogle der godt vil forsikre mig om at folk stadig vil have mig som kæreste?

Vh. pigen med det lave selvværd

Pige, 14 år

Det er da’ lige meget med dine negle, det handler om din personlighed🥰
PS har også bidt negle 💅

  • Anonym, Pige, 12 år
Besvar

Hej søde.
Jeg er helt ligglad med dinne negle bare du er super sød og sådan lyder du.
Håbe du kan bruge det til noget kh

  • Anonym, Pige, 11 år
Besvar
Skriv ikke dit rigtige navn eller e-mail her
Få besked via SMS om dit svar er udgivet
Vi kan ikke se dit telefonnummer. Du er helt anonym. Så du skal kun indtaste telefonnummer, hvis du vil have besked, når dit svar er udgivet.

“alene” hør andres fortællinger

Hør YouTuber og influencer Emilie Briting og 17-årige Martha tale om at sige det højt, hvis man har det svært, og hvem man kan gå til.

Thumbnail for podcast af Emilie Briting og Martha

Ring

Ring til bisidningen på nummer 35 55 55 56.

SMS

Send SMS til BørneTelefonen på nummer 116111.

Ring

Ring til BørneTelefonen på nummer 116111.

Chat
Chat
Gruppechat
Gruppechat