Kærlighedsliv
BREV
Hey pige på 15 her
Jeg er lige færdig med 9. Klasse
og jeg føler at alle andre (piger og drenge) i min klasse/årgang
har haft kærester og sex og kysser og så videre.
Jeg har min vennegruppe og sådan
men jeg er ikke så meget festtypen og generelt mere indelukket.
Jeg føler det er virkelig akavet fordi jeg skal på gym men jeg er stadig jomfru
og jeg har ikke engang haft mit første kys eller flirtet med nogen fyr.
Jeg ved godt at det kommer i forskellig tempo hos forskellige personer
og der ikke er noget galt med det osv.
Men det er ikke fordi jeg ikke vil.
Jeg har bare aldrig fundet mig selv i en situation
hvor det overhovedet kan lægge op til noget som helst romantisk.
Så jeg beder pleeaseee hvordan kan jeg få en kæreste
eller bare få en fyr til at se på mig eller kysse mig eller bare ET ELLLER ANDET.
Jeg skal heldigvis til et gym hvor jeg ikke kender nogen så jeg kan starte på ny
og måske være en lidt mere udegående person men det er jo også sygt akavet
fordi pigerne i min klasse måske spørger ind til det
og jeg ikke har nogen erfaring overhovedet.
Please help a girl in need
SVAR FRA
Andre Børn
Videoer om kærlighed
Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!
Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.
Det er ikke længere muligt at give råd til dette brev. Vil du hjælpe andre børn, så klik her