Skal jeg unblokere?

Hej. Jeg er en 13 årige pige.

Jeg har blokeret en veninde som jeg har kendt i over 5 år.

Det er ikke første jeg har blokeret hende.

Grunden til at jeg blokerede hende var:

hun sagde at hun ville ændre sig men hun gjorde det aldrig,

da mig og hende var sammen

snakkede hun kun om hvor sjovt hun havde det med de personer,

hun snakker næsten også kun om drenge og dem hun har på sociale medier,

og da vi var sammen var hun også virkelig kedelig.

har jeg gjort det rigtige ved at blokere hende?

Mvh En 13 årig pige.

Pige, 13 år

Hej ved hvad du menner.
Du lyder lidt som om du fortrydder det. Men jeg syntes bare du skal sige du først o blokere hende når hun er sød ved dig, men du skal helder ikke bruge det i mod hende. Håber det var det svar du ledte efter og at jeg ikke misforstod dig totalt

  • Anonym, Pige, 11 år
Besvar
Skriv ikke dit rigtige navn eller e-mail her
Få besked via SMS om dit svar er udgivet
Vi kan ikke se dit telefonnummer. Du er helt anonym. Så du skal kun indtaste telefonnummer, hvis du vil have besked, når dit svar er udgivet.

Få endnu flere gode råd om Venner, veninder eller ensomhed

Hvad gør man, hvis man er blevet uvenner med sin BFF? Måske har du en ven, som går igennem en svær periode?

Det kan også være, du ikke har nogen venner eller ikke særlig godt kan lide dem du har? Måske du bliver holdt udenfor eller mobbet? Måske du føler din ensom og alene og ikke føler, du kan være dig selv.

Få svar på spørgsmålene ved at læse gode råd om hvordan du kan løse konflikter med dine venner eller få råd til, hvad du kan gøre, hvis du er forelsket i din ven. Du kan også se videoer og få tips til, hvordan du får nye venner eller du kan læse breve fra andre børn, og se hvilke råd de har fået.

Bekymret for din ven? Få flere råd til, hvordan du kan hjælpe

Har din ven fortalt dig, at der er noget, han eller hun synes er svært? Har du lagt mærke til, at din ven opfører sig anderledes end normalt? Eller er der noget helt tredje, der gør, at du bekymrer dig?

Der er mange forskellige måder at vise på, at man er ked af det. Nogle er ikke bange for at fortælle det. Mens andre holder det hemmeligt.

At gå rundt med nogle svære tanker skal ikke skjules. Men nogle gange kan det være svært at få sagt højt og gjort noget ved.

Det er derfor rigtig rart med gode venner. Venner kan hjælpe os, når vi er kede af det og få os i godt humør igen. Men husk på at når man er barn, er det aldrig dit ansvar at sørge for, din ven bliver glad igen. Det er de voksne, der skal træde til.

Ring

Ring til bisidningen på nummer 35 55 55 56.

SMS

Send SMS til BørneTelefonen på nummer 116111.

Ring

Ring til BørneTelefonen på nummer 116111.

Chat
Chat
Gruppechat
Gruppechat