Skal jeg unblokere?
BREV
Hej. Jeg er en 13 årige pige.
Jeg har blokeret en veninde som jeg har kendt i over 5 år.
Det er ikke første jeg har blokeret hende.
Grunden til at jeg blokerede hende var:
hun sagde at hun ville ændre sig men hun gjorde det aldrig,
da mig og hende var sammen
snakkede hun kun om hvor sjovt hun havde det med de personer,
hun snakker næsten også kun om drenge og dem hun har på sociale medier,
og da vi var sammen var hun også virkelig kedelig.
har jeg gjort det rigtige ved at blokere hende?
Mvh En 13 årig pige.