Brev
HADDER MIN FAR OG MOR OG FAR
jeg heter j. og jeg blier sloget af min far når min mor ikk er hjem! nogle gang trur han med hams bælt og jeg grader!!!!!!!!!!!
jeg kan gådt lig at spise kalokie kuller med min HUND! og spiller mind creft (stavs ) med m. og a. og fest jeg lider a damb og jeg er grim og tyg dum !!!!!! nogen gang sjæler jeg min far sigar rette og ryger i kældren
KVM anomym dreng
Dreng, 14 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære dreng på 14 år
Mange tak for dit brev. Det er rigtig godt, at du har skrevet til os.
Din far må ikke slå dig. I Danmark er det ulovligt at slå sine børn. Du skal have hjælp af en voksen til at få stoppet din far. Hvis det er svært at sige det til en voksen, kan du vise dit brev og mit svar.
Du kan også ringe til BørneTelefonen på 116111. Det er gratis, og du kan være anonym. Vi vil meget gerne lytte til dig. Hvis du vil have vores hjælp, kan BørneTelefonen hjælpe med at stoppe din far i at slå, og hjælpe med hvordan du får det bedre.
Det er nemlig ikke ok, at du går rundt og føler dig grim, tyk og dum, og at du har nogle forældre, som du hader. Du kan godt få det bedre med den rigtige støtte fra nogle gode voksne. Andre børn har haft det som dig og fået hjælp til at få det bedre. Husk at det ikke e rdin skyld, og at du fortjener at have det godt.
Kærlig hilsen
BørneTelefonen