Brev
Nej ikke hate
Jeg sad og ventede på at kome på en cate kl 01:00 til den var 20:00 og så sage den (der er luked for i dag) så jeg sed der i to timer for ingen til
Ps der er slætik hate eller noget jeg er heller ikke sur jeg er bare lit irtert 😤😧😏😐
Pige, 12 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære Pige på 12 år.
Tak for dit brev. Du skriver, at du har logget dig på chatten, og ventet 2 timer på at komme igennem – uden held.
Det er du blevet irriteret over, og det kan jeg godt forstå. Det er da rigtig irriterende at sidde og vente på at snakke med en voksen, uden at det lykkes.
Jeg tænker du har haft et problem, du havde brug for at få hjælp til, og så er det meget ærgerligt at du ikke fik det den dag.
Der mange børn der skriver til BørneTelefonen, og nogle gange sker der desværre det, at nogle ikke når at snakke med en voksen. Det skete for dig og det er vi virkelig kede af!
Du må ikke miste modet! Jeg håber at du kontakter BørneTelefonen igen, for vi sidder altid klar til at tale eller chatte med børn der har noget på hjerte. Det skal nok lykkes!
Måske kan du prøve at logge på lidt tidligere på dagen, fx om eftermiddagen, så er det måske nemmere at komme igennem.
Med kærlig hilsen
BørneTelefonen