??

Jeg har ikke fået svar på mit brev og jeg syntes selv at det er ret vigtigt for mig

Pige, 12 år
Svar fra

Børnetelefonen

Kære pige på 12 år

Det beklager jeg rigtig meget. Jeg kan godt forstå, at det er vigtig for dig.
Desværre kan vi ikke svare på alle de breve, vi får, selvom vi rigtig gerne vil. Jeg synes bestemt, at du skal sende det igen, for jeg har nemlig ikke mulighed for at finde dit brev, da du jo er anonym.

Din overskrift er social kontrol og ud fra det, kan jeg i dette svar give dig et link om emnet: https://red-center.dk/raadgivning/for-unge/

Jeg ved godt, at det ikke kan svare på dit brev, du har sendt, men måske kan det hjælpe lidt?

Ellers vil jeg anbefale dig at skrive til os via chatten, ringe eller smse til os på 116 111. Du er helt anonym.

Vi kan ikke se hvor du skriver eller ringer fra.

Kærlig hilsen
BørneTelefonen

Social kontrol Andre der hjælper

Bryd Tavsheden

Til dig, der er udsat for vold i familien eller i et kæresteforhold (13-24 år)
Læs mere

Dansk stalking center

Hjælp til dig, der er er udsat for chikane og kontakt mod dit ønske
Læs mere

Exitcirklen

Samtalegrupper for unge udsat for psykisk vold (13-17 år)