Ubehag efter sexuel nærkontakt

Hej.

De seneste dag har jeg følt en ubehag i min krop. Jeg har svært ved at spise, sove o.s.v. Min tanker er hele tiden på det der skete, en hændelse der giver mig kvalme samt kraftig ubehag i min krop.

Jeg skriv ind til jer, da jeg for en ugens siden var til fest med nogle gode venner: Der var alkohol i vores blod hvilke resulteret i at der både blev danset, grinet, og så ja tungekysset, følt på og anden sexuel omgang. Vi var godt fulde og 6 af os valgte derfor at tage hjem til en af drengen… en magte sød dreng jeg ikke kante så godt, men havde under feste kysset med ham.

Hos ham hørte vi musik og snakket, snakken blev til en leg kaldt sandhed eller konsekvens og jeg blev udfordret til at kysse med dreng (igen). efter kysset lage jeg mig ved hans side og mens legen forsat begyndte vi lige så stille at lægget tættere og tætter. Vores ben var flette sammen, hans hånd lå mi min røv, mit hoved var på hans skulder og det forsatte bare… vel og mære uden de andre opdaget det.

Hans hånd begyndte ikke kun at være på min hør, men røg op under blusen og videre til bahåen. Det skal lige siges at jeg også rørte ved ham, min krop var over fyldt med følelser, VI KUNNE BARE IKKE KOMME TÆT NOK PÅ HENANDEN.

Da de andre sov begyndte vi at tunge kysse, men vi med tøj gned vores intin krops dele op af henanden. Han ville gere mer og hvis jeg skal være ærlig ville jeg også… men bevare slevkontrollen: og tøjet blev på!

Vi fald i søvn og vågen op næste morgen med armenerne om henanden, og havde så derefter en hyggelig morgen med de 4 andre, spiste pandekager og sådan.

Nu er det bare det at jeg har det yderes ubehageligt med situationen, og det er ikke hans skyld. Ven bare ikke hvad jeg skal gøre? Taken om at jeg som jomfru har ligget så tæt op af en fremmet dreng, at han har følt på mig, at jeg kunne mærke han stive pik… jeg har det ikke rat.

Pige, 15 år
Svar fra

Børnetelefonen

Kære 15 årige pige,

Tak for dit brev.

Jeg vil gerne starte med at sige, at det er godt, du mærkede godt efter og gjorde det du følte var rigtigt på det tidspunkt, du lå med drengen. Det er så vigtigt man føler sig klar og ikke føler sig presset til at være intim med en dreng, selvom det var dejligt og svært at lade hinanden være.

Det er din krop og kun dig der ved hvornår du er klar. Det er helt normalt at man udforsker hinanden, når man som jer to føler sig tiltrukket af hinanden.

Det er normalt, at man efter at have kysset og nusset med en dreng for første gang, kan have en helt ny følelse i kroppen. Du har jo ladet et andet menneske komme meget tæt på dig, på den måde kan man godt føle sig blottet og skal have de nye følelser til at lande i kroppen. Det er derfor det er vigtigt, at føle sig klar til at have en dreng tæt på, det skal føles rigtigt. Det lyder til, at du fik sagt fra og det var ok for jer begge.  Alligevel kan det kan godt tage noget tid at forene sig med en ny side af sig selv, som mærkede den nærhed og tændthed, du oplevede med drengen – og også at du kan sige fra.

Har du talt med drengen efter i så hinanden og kyssede? Måske ville det være en idé…

Har du tænkt på, hvordan du ønsker  din første gang skal være?

Hvad med dine venner du var sammen med den aften, kan du mon tale med dem om det der skete og den følelse du sidder med? Måske de også genkender den følelse, fra dem selv?

Håber meget du kan bruge mit svar.

Kærlig hilsen

BørneTelefonen

Har du spørgsmål til sex eller den første gang?

Den første gang kan for nogen være en stor ting. Og mange har allerede en forestilling om, hvordan det bliver. Derfor kan nogle opleve at blive nervøse, fordi de gerne vil have en god oplevelse. Men det betyder også, at det kan blive svært at slappe helt af. Nervøsiteten kan fx gøre det svære for drenge at få en stiv pik, og for pigerne at blive våde. Det bedste råd er derfor at tage det helt stille og roligt, og tale sammen om det.

Det er helt almindeligt at blive nervøs eller usikker omkring sin første gang. Måske du er usikker på, om du kan finde ud af det? Om du vil kunne lide det? Hvornår du er klar? Eller om du ser ”rigtig” ud?

Der findes ikke nogen rigtig eller forkert måde at se ud på. Kroppe og kønsdele ser forskellige ud. Læs mere her, og få flere gode råd til sex og den første gang!

Quiz om sex, seksualitet og krop

Kender du til myterne?