Sex med fars ven.

Hejsa, jeg er en pige på 14 år som snart fylder 15.

Jeg er begyndt at have sex med min fars bedste ven som er 38 år. Vi har været sammen flere gange og han har spermet mig i min tissekone og mund flere gange.

Jeg er bange for at det kan få konsekvenser for mig, så derfor prøver jeg at finde hjælp nu.

Det hele startede til en fest hvor jeg sad ude sammen med mine forælderen og skulle på toilet. Da jeg kom ud fra toilettet ramte jeg ind i min fars ven og kunne godt mærke han var halv fuld og så han havde en boner.

Jeg tænkte ikke så meget over det og gik videre ud. Lidt senere på aften skulle jeg på toilet igen og gik derud, da jeg kom derud sad han og onanere og kiggede bare på mig.

Jeg var helt i chok og vidste ikke hvad jeg skulle sige, han sagde så det hele skulle nok gå og jeg låste så døren og gik hen til ham.

Jeg syntes han havde en dejlig stor tissemand (har fantaseret meget om det) og tog så fat i den. Han sagde ikke så meget før jeg begyndte at give ham et handjob.

Det varede i cirka 10 minutter før jeg gik ud.

Min fars ven sover hos os finder jeg ud af lidt senere, men der sker ikke det store. Næste morgen kommer jeg igen ind på toilettet hvor han er der, denne gang spørger jeg om han har brug for hjælp og giver ham et handjob igen hvor jeg senere begynder at sutte på den.

Vi begynder at snave og alt muligt før jeg begynder at sutte på hans tissemand. Vi ender med at aftale at vi kan prøve det igen og mødes igen på toilettet om eftermiddagen inden han tager hjem.

Denne gang slikker han mig i min tissekone og jeg sutter hans tissemand. Han siger han gerne ville proppe den ind i mig men jeg siger nej fordi jeg er usikker.

Han giver mig hans nummer og vi begynder at skrive sammen, vi ser ikke hinanden i 3 dage men da han så kommer over så har vi sex i min have.

Det gør meget ond og den er meget stor men jeg elsker ham meget højt. Dette har vi nu gjort over 20 gange og sidste gang prøvede vi det med min numse istedet. Det gør meget ondt.

Jeg er begyndt at have et forhold til ham og jeg kommer over til ham næsten vær dag hvor vi så har sex og han spermer op i mig. Han har spermet mig mange gange i munden, min tissekone og min røv.

Jeg er begyndt at blive bekrymret over hvordan jeg skal finde ud af at der ikke sker noget med mig, om jeg er gravid eller ikke.

Jeg elsker når han kommer og stikker den langt op i mig, men jeg ved også godt det er forkert. Jeg ville bare ikke stoppe, har prøvet samleje med 2 fra min klasse og dette er bare ikke det samme med hans store tissemand. Har virkelig brug for hjælp til at finde ud af om det er sikkert at blive ved fordi jeg selv elsker det. Tak for hjælpen.

Pige, 14 år
Svar fra

Børnetelefonen

Kære pige på 14 år

Når jeg læser dit brev, må jeg sige, at det er virkelig godt, at du søger hjælp. For ja, det kan få konsekvenser for dig, at din fars ven har sex med dig.

Selvom du synes, at selve det at have sex med ham er dejligt, så mærker du sikkert også, at det er forkert. Det lyder fx ikke til, at det er noget, I fortæller nogen om. Og når man har brug for at holde noget hemmeligt, så er det tit et meget dårligt tegn. Et tegn på, at der er noget galt.

Og faktisk er det ikke bare galt. Det er ulovligt, når din fars ven har sex med dig. Voksne må ikke have sex med børn.

Det må de ikke, fordi børn er afhængige af voksne. De voksne kan derfor nemt manipulere børn til at gøre noget, som de egentlig ikke vil.

Det er sådan med sex, at kroppen godt kan reagere med lyst – selvom man godt ved, at det er forkert. Derfor kan du ikke bruge din krop som pejlemærke her. Den kan på en måde “forråde” dig. Og selvom du viser og måske siger, at du har lyst – så er det forkert af din fars ven at udnytte det.

Det kan sikkert føles rigtig svært for dig at sige fra overfor ham. Han er ældre end dig. Og så er han din fars ven. Og nu har I endda også en hemmelighed sammen.

Jeg ved fra andre piger, der har prøvet noget lignende som du, at de kan blive udsat for trusler, når de siger fra. Din fars ven har meget på spil. Han ved godt, at han bliver straffet, hvis nogen opdager, at han udnytter dig til sex. Derfor vil han gøre alt hvad han kan, for at du ikke siger det til nogen.

Derfor vil jeg råde dig til at få hjælp fra en anden voksen til at få det stoppet.

Prøv derfor at tænke dig godt om. Hvem kan hjælpe dig? Hvilken voksen omkring dig vil forstå dig og vide, at du har brug for hjælp?

Det kan fx være din lærer? En venindes mor eller far? Eller dine egne forældre?

På BørneTelefonen har vi lavet en guide, der måske kan hjælpe dig med gode råd til at få det sagt. Den finder du her

Når du fortæller det, skal de voksne sørge for, at du får mere hjælp. Denne hjælp kan du få fra kommunen. Her på BørneTelefonen ved vi, at det kan være rart at have støtte, når man skal tale med kommunen. Derfor har vi det, der hedder bisiddere. Det er voksne, der kan tage med til møder i kommunen.

Prøv at se mere her

Det kunne måske være rart for dig at tale mere med os om den mulighed? Du kan ringe til vores rådgivning på 116111. Vi vil meget gerne hjælpe dig.

Du nævner, at du kan være bange for at være gravid. Det forstår jeg godt. Derfor vil jeg også råde dig til at tage en graviditetstest. Er du gravid bliver du nødt til hurtigst muligt at tage til lægen.

Se mere på BørneTelefonens side om graviditet her

Jeg håber, at jeg med mit svar har givet dig mere mod på at søge hjælp. Du mærker selv en stemme indeni, der fortæller dig, at noget er galt. Den stemme håber jeg, du lytter til. Den er nemlig tegn på, at du ved, at du skal passe på dig selv.

Jeg ønsker dig alt det bedste

Kærlig hilsen

BørneTelefonen

Har du spørgsmål til sex eller den første gang?

Den første gang kan for nogen være en stor ting. Og mange har allerede en forestilling om, hvordan det bliver. Derfor kan nogle opleve at blive nervøse, fordi de gerne vil have en god oplevelse. Men det betyder også, at det kan blive svært at slappe helt af. Nervøsiteten kan fx gøre det svære for drenge at få en stiv pik, og for pigerne at blive våde. Det bedste råd er derfor at tage det helt stille og roligt, og tale sammen om det.

Det er helt almindeligt at blive nervøs eller usikker omkring sin første gang. Måske du er usikker på, om du kan finde ud af det? Om du vil kunne lide det? Hvornår du er klar? Eller om du ser ”rigtig” ud?

Der findes ikke nogen rigtig eller forkert måde at se ud på. Kroppe og kønsdele ser forskellige ud. Læs mere her, og få flere gode råd til sex og den første gang!

Quiz om sex, seksualitet og krop

Kender du til myterne?