Brev
Porno
Jeg er en pige på 14 år der tænder på at se gayporn (porno med bøsser). Er det normalt? Kan piger godt tænde på gayporn?
Pige, 14 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige på 14 år,
Ja, det er normalt. Piger kan godt tænde på gayporn. Det er meget forskelligt, hvad folk tænder på. Nogle tænder på badedyr, biler, nogle på at se to piger sammen. Mennesker tænder på vidt forskellige ting. Du har måske også lagt mærke til, at der findes så meget forskelligt porno, når du har søgt efter det du kan lide – måske har du også tænkt “hvordan kan nogen tænde på det?” et par gange. Derfor tænker jeg, at der ikke er noget, der er unormalt, når det handler om sex og ting vi mennesker tænder på.
De bedste hilsner fra BørneTelefonen