Brev
Ornani
Hej
jeg er en dreng på 14 år
Når jeg er i skole så kigger jeg meget på de lækre piger fra min klasses former. Mange af dem har en flot røv og mellem store bryster.
Jeg sætter mig ofte på et af skolens toiletter og ornanere, til tanken om at kneppe de lækre piger ude på toilettet.
(Det er bare fantasier jeg ornanere til)
Er det normalt
Dreng, 14 år

Svar fra
Børnetelefonen
Hej dreng på 14 år
Om det er helt normalt, at du i skoletiden har brug for at onanere, tja for nogen måske. Men det at du tænder på pigerne, der nu er begynt at få kvindelige former er helt normalt. Og du bliver pirret af det, du ser. Det er godt, at du ved, at det er fantasier du onanere til. Det er helt normalt at onanere til fantasier.
Men måske skal du øve dig i at styre trangen til at onanere i skoletiden. Jeg tænker, at det ikke er det mest private sted, du vælger. Måske kan du genere nogen med det eller måske er der nogen, der opdager dig, og ikke synes, det er ok. Det tror jeg bare ikke vil være særlig fedt.
Det kan du jo overveje.
Kærlig hilsen
BørneTelefonen