Brev
onani
jeg er en en dreng på 13 år og føler mig lidt anderledes
nå jeg onanere kan jeg kun udløse sæs en gang
altså 2-3 sprøjt
er det normalt?
der efter gør det ondt at onanere.
Dreng, 13 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære dreng på 13 år.
Det lyder helt normalt, det du beskriver. Det er meget forskelligt, hvor meget man oplever, den sprøjter. 2-3 sprøjt er helt normalt.
Hvis man onanerer flere gange om dagen, vil du nok opleve, der kommer mindre sæd, end hvis du onanerer fx en gang om dagen eller et par gange om ugen.
Du skriver, at det gør ondt, hvis du prøver at onanere igen. Det handler nok om, at pikken kan blive øm, når du lige har haft sædafgang. Men det er ikke farligt. Giv pikken lidt ro, indtil ømheden forsvinder.
jeg tænker ikke, at du er anderledes end andre drenge. Men du er modig, fordi du spørger om råd, når du bliver i tvivl. Det er modigt og sejt. Onani er en naturlig ting. Du kan læse mere om det påhttp://www.sexlinien.dk. Du kan skrive onani i søgefeltet, så kommer der en masse info frem.
Mange hilsner BørneTelefonen.