Brev
Min hund slikker min tissekone
Hej
jeg er en pige på 12 som har en hundehvalp
jg elsker ham og snuser mig tit mellem bene
jeg plejer altid at fjerne ham, (det skal lige siges at jer ser porno og onanere) men så en dag blev jeh lider lig og trak min trusse til side og så slikkede han mig og det var rigtig dejligt så nu gør han det dagligt, men jeg vil gerne stoppe med at onanere se porbo og lade min und slikke mig
men det er svært
og er jeg normal at gøre alt det som 12 årig?
Hilsen den ulækre pige
Pige, 12 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige på 12 år,
Du er bestemt ikke ulækker. Det er heller ikke unormalt eller ulækkert at se porno og onanere. Det er lidt forskelligt, hvornår man prøver at onanere første gang, men det er ikke unormalt at gøre det, når man er 12 år.
Det er naturligt, at man begynder at interessere sig for sin krop – og for sex og onani. Det er også helt OK at begynde at onanere og se porno. Det er bare vigtigt, at man ved, at pornofilm er lavet til voksne. Mange pornofilm er ret voldsomme – og det er meget sjældent sådan, mennesker har sex i virkeligheden.
Måske skal I på et tidspunkt have seksualundervisning i skolen? Så vil jeres lærer måske også tale om, hvordan sex som regel foregår – sådan at man ikke tror, at sex kun er, som man ser det på pornofilm.
Jeg kan godt forstå, at du synes, det virker rart, når din hund slikker på dig, for det er faktisk også noget, mennesker kan gøre med hinanden, når de har sex. Men det er en rigtig god idé at få din hund til at stoppe med at gøre det, for der sidder en masse bakterier på sådan en hundetunge, og skeden er lidt sart og har ikke godt af den slags bakterier.
Hvis din hund kommer hen til dig og begynder at snuse i området af dit underliv, er det en god idé at skifte position eller vifte den væk, så den lærer, at det ikke er noget, den skal gøre.
Og så kan du onanere i stedet for, hvis du får lyst til det – men på dit værelse, når din hund ikke er derinde.
Kærlig hilsen BørneTelefonen