Min hun slikker min fisse kan ikke stoppe

Hej jeg er en pige på 13

Jeg tænker meget på sex
Og onanere tit og ser porno ved ikke om det er normalt ? Føler mig altid så klam

Men synes det blev lidt kedeligt og min hun snuste mig altid i skeden jeg har altid fået hende til at stoppe men en dag blev jeg virkelig liderlig og hun slikkede min fisse nu kan jeg virkelig ikke stoppe og tænker meget over om det er dyr mishandling og forkert????

Det føles bare sp rart og kan der ske noget ved det hun slikker jo kun ude på fissen kan godt finde på at smøre honning eller et eller andet på så hun slikker føler mig så dum er det forkert og hvis det er hvordan stopper jeg?

Pige, 13 år
Svar fra

Børnetelefonen

Kære pige på 13 år

Det er helt normalt at være optaget af sex i din alder. Nogle er meget optaget af det, mens andre er mindre – begge dele er helt normalt.

Det er også normalt, at man begynder at onanere i din alder. Man er jo i gang med at lære kroppen og sin seksualitet at kende. Det er en udvikling alle gennemgår.
Nogle unge begynder at se porno, fordi det er nemt at få adgang til via nettet. Derfor er der ikke noget underligt i, at du er nysgerrig og prøver dig frem.

Det er dog vigtigt, at du ved, at det, du ser i pornofilm, ikke afspejler, hvordan sex er i virkeligheden. Porno skal ikke opfattes som en vejledning i, hvordan man har sex, når man har en kæreste, eller hvilke ting man skal kunne udføre i en seksuel situation. I virkeligheden er sex ofte også forbundet med kærlighed og forelskelse, hvilket ikke er med i pornofilm.

Hvad din hund angår, må jeg fortælle dig, at vi i Danmark har en dyreværnslov, som forbyder seksuel omgang med dyr. Derfor er det faktisk strafbart at bruge dyr til noget seksuelt, også selvom det kan virke helt uskyldigt, som i dit tilfælde.

Og hvis jeg skal se på det fra et sundhedsperspektiv, så lyder det ikke hygiejnisk. Så både af hensyn til din hund og dig selv, vil jeg anbefale dig, at du ikke gør det igen.

Til sidst vil jeg rose dig for din åbenhed og ærlighed. Det er så godt, at du tør tale om noget, andre ikke tør tale om. Du kan altid spørge her hos os, hvor du er helt anonym. Og det er jo kun ved at spørge, at man bliver klogere.

Kærlig hilsen BørneTelefonen

Har du spørgsmål til sex eller den første gang?

Den første gang kan for nogen være en stor ting. Og mange har allerede en forestilling om, hvordan det bliver. Derfor kan nogle opleve at blive nervøse, fordi de gerne vil have en god oplevelse. Men det betyder også, at det kan blive svært at slappe helt af. Nervøsiteten kan fx gøre det svære for drenge at få en stiv pik, og for pigerne at blive våde. Det bedste råd er derfor at tage det helt stille og roligt, og tale sammen om det.

Det er helt almindeligt at blive nervøs eller usikker omkring sin første gang. Måske du er usikker på, om du kan finde ud af det? Om du vil kunne lide det? Hvornår du er klar? Eller om du ser ”rigtig” ud?

Der findes ikke nogen rigtig eller forkert måde at se ud på. Kroppe og kønsdele ser forskellige ud. Læs mere her, og få flere gode råd til sex og den første gang!

Quiz om sex, seksualitet og krop

Kender du til myterne?