Brev
Kort “Ting” – HJÆLP!
Hej!
Jeg er okay lille af min alder (11) Og jeg går i 5. Klasse (Snart 6. Kl)
Når jeg har lyst til at onanerer er det nogle gange svært, fordi min “Ting” ikke er så lang. Så jeg ved ikke lige om i kan give mig nogle forslag til hvordan jeg skal onanerer uden problemer. Seriøst…
Svar mig…
Har sendt et brev før som i ikke har svaret på!
Dreng, 11 år

Svar fra
Børnetelefonen
HejTak
for dit brev. Og tak fordi du giver os en chance mere, selv om du ikke har fået
svar på dit første brev.Der
findes andre måder at tilfredsstille sig selv på end ved at tage om tissemanden
med hånden – det vi normalt kalder at onanere. Du kan også mærke de samme
følelser ved at røre ved din krop andre steder. På http://www.sexlinien.dk/default.aspx?ID=29442 kan du læse mere om det.Du
skriver at det nogen gange er svært at onanere, betyder det mon at det nogen
gange ikke er svært?  Hvis det nogen
gange ikke er svært, er det så fordi du gør noget bestemt?  Når det er svært, så tænker jeg på, om du er
ophidset nok inden du begynder at onanere? Hvis du prøver at vente med at
onanere, til du er meget ophidset, er tissemanden måske blevet længere, og det
kan være, at det bliver nemmere for dig, giver det mon mening for dig? Det håber jegJeg
håber, du kan bruge rådene. Held og lykke med det.
Mange
hilsner fra BørneTelefonen