Jeg følger mig pænt klam!! og ked af det..

Hej Brevkasse!
Jeg er en pige på 14. Jeg følger mig pænt klam! Fordi mig og min veninde vi sad og så porno (som vi tit gør og vi var alene hjemme ) så spørg hun om jeg ikke vil give hende finger, jeg siger først nej, men så tager hun sine bukser af, og sidder kun i underbukser, og siger vil du ikke røre osv, jeg liver selvfølgelig meget tænd, så jeg tager min hånd, og så giver jeg hende fingeren hun stønnede rigtig meget, jeg blev helt vild og bare begyndte og slikke hendes du ved.. og så gjorde hun det samme ved mig, jeg kunne rigtig godt lide det, og stønnede også rigtig meget…

vi gjorde det i lang tid, og så kom hun med den ide at vi skulle tage hendes mors dildo, fordi den havde hun åbenbart brugt før.. og så legede vi på hinanden med den, og det er der det kommer! VI GJORDE DET MED HENDES MORS DILDO? HVOR KLAMT ER DET IKKE LIGE 🙁 –

Og plus vi gjorde det også dagen efter det. og efter det har vi slet ikke snakket sammen.. så det gør mig også lidt ked af det… :/ Ved ikke hvorfor hun ikke vil snakke med mig efter det.. .-( hun giver mig dræber blik når vi går forbi hinanden i skolen,, 🙁 🙁

Pige, 13 år
Svar fra

Børnetelefonen

Kære ”pigepå 14 år”. Mange tak for dit brev. Jeg kan godt forstå, du er ked af, at din veninde har ignoreret dig siden I så porno og havde noget intimt sammen. Når jeg læser det, du skriver, så tænker jeg, at din veninde måske har nogle af de samme følelser, som dem du selv beskriver i dit brev..? Du skriver selv, at du føler dig klam og føler at det, at I brugte dinvenindes mors dildo er klamt… Måske føler din veninde det på samme måde, måske er hun flov over, at I har brugt hendes mors dildo - og nu ved hun ikke, hvordan hun skal opføre sig over for dig..? Jeg tænker, det kunne være en god idé at prøve at tage en snak med din veninde… Det skal nok ikke være på skolen, men på et tidspunkt, hvor I kan være alene. Vil du mon have mod på det? Ellers kunne du måske maile hende, at du er rigtig ked af at det er endt sådan og at du vil ønske, at I kan være sammen igen, som i plejede..? De ting, I har oplevet sammen, er nok noget, I gerne vil have for jer selv, så måske I kunne mødes en eftermiddag og prøve at få snakket om, hvad der skete de to dage, og hvordan I vil tackle det fremover… Er det noget, I helst vil glemme…? Noget som I fortsat har lyst til, skal være en del af jeres venskab…? Eller måske noget,som den dag var en god oplevelse, men som nu bare er en hemmelig side af jeres venskab…? Jeg kan jo ikke vide det, men jeg tror ikke, du skal være bekymret for jeres venskab. Jeg tænker, at det er en naturligt reaktion på de meget intime oplevelser, I har haft sammen, at din veninde nu trækker sig lidt, og har brug for lige at finde ud af, hvordan I skal tackle det i jeres venskab fremover… Derfor er det jo stadig rigtig hårdt, at hun ikke vil tale med dig og sender dig dræberblikke i skolen. Måske kunne du prøve at opsøge nogle andre veninder iden periode, hvor det er lidt svært mellem jer to…? Hvis du fårbrug for at drøfte det med en anonym voksen, er du altid velkommen på BørneTelefonen på telefon 116 111, hvor der sidder en rådgiver klar til at snakke med dig alle hverdage fra kl. 11-23 og lørdage fra kl. 13-17. De bedste ønsker BørneBrevkassen

Har du spørgsmål til sex eller den første gang?

Den første gang kan for nogen være en stor ting. Og mange har allerede en forestilling om, hvordan det bliver. Derfor kan nogle opleve at blive nervøse, fordi de gerne vil have en god oplevelse. Men det betyder også, at det kan blive svært at slappe helt af. Nervøsiteten kan fx gøre det svære for drenge at få en stiv pik, og for pigerne at blive våde. Det bedste råd er derfor at tage det helt stille og roligt, og tale sammen om det.

Det er helt almindeligt at blive nervøs eller usikker omkring sin første gang. Måske du er usikker på, om du kan finde ud af det? Om du vil kunne lide det? Hvornår du er klar? Eller om du ser ”rigtig” ud?

Der findes ikke nogen rigtig eller forkert måde at se ud på. Kroppe og kønsdele ser forskellige ud. Læs mere her, og få flere gode råd til sex og den første gang!

Quiz om sex, seksualitet og krop

Kender du til myterne?