Brev
Ikke for yngre børn!
Hej brevkassen, jeg er en pige på 11 år.
I tænker nok at det lyder mærkeligt men det passer. Lad mig bare sige som det er, jeg tror at jeg onanerer.
Når jeg ser på folk der onanerer tager jeg nemlig min dyne mellem benene og får en følelse af at det kilder i mit skridt.
Jeg er KUN 11 ÅR, så derfor tænker jeg ikke at det er normalt da jeg aldrig har hørt om andre 11 årige piger gøre dette.
Jeg har før sent et brev ind om noget andet, og fik svar tilbage om at jeg skulle snakke med mine forældre om det, men det har jeg bare VIRKELIG ikke lyst til….
Please hjælp mig!
Hilsen pigen på 11 år.
Pige, 11 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige på 11 år
Tak for dit brev. Jeg kan godt forstå, at det er noget, som fylder hos dig. Der sker mange ting med kroppen, når man er 11 år, og det kan være meget forvirrende.
Jeg vil starte med at fortælle dig, at det er helt normalt at onanere, når man er i din alder. Nogle starter med det tidligt, mens andre først begynder lidt senere. Det er meget forskelligt, hvornår man får lyst til det. Men så længe man synes, at det er rart, skal man bare nyde det. Det er en rigtig god måde at lære sig selv og sin krop at kende på. Hvis du har lyst, kan du læse mere om onani her på Privatsnak
Jeg kan godt forstå, at du ikke har lyst til at snakke med dine forældre om det. Og det er der heller ikke nogen grund til. At onanere er en privat sag, og det er ikke noget, man behøver at dele med andre.
Jeg håber, at mit svar har beroliget dig lidt.
Kærlig hilsen fra BørneTelefonen