Brev
Hvad sker der for mig
Kære bb
jeg har et lille problem -tror jeg- men jeg har onaneretil i lang tid med en bruser
og nu er mine skamlæber mega store men mit hul er lille altså det ligner der kun kan komme en finger ind i hulet
og derfor tror jeg at når jeg bliver stor og er klar til sex kommer det til at gøre mega ondt
jeg tør heller ikke at sætte min finger op i hulet.
-hvordan bliver huller støre
Pige, 10 år

Svar fra
Børnetelefonen
Hej og tak for dit brev
Du skal ikke være bange for, at din skede er for lille. Skeden er meget elastisk og vil let kunne udvide sig, når du en dag bliver klar til sex. Når man bliver ophidset, skabes der også mere plads, og man danner sekret, der gør det nemmere for en penis at trænge op
Du skal ikke prøve at udvide din skedeåbning, det vil komme helt af sig selv. Du har altså ingenting at være bekymret over!
Håber du fået svar på dit spørgsmål
Venlig hilsen
BørneTelefonen