Hvad kan jeg gøre for at blive tilfredsstillet?

Hej BB.
Jeg prøver igen – tak for jeres fantastiske side. I har hjulpet mig meget. 🙂 Jeg er en pige på 15 år, som går på efterskole. For godt og vel et halvt år siden eller mere slog jeg op med min kæreste, som jeg havde været sammen med i ca. 1,5 år. Jeg elskede ham virkelig og omvendt, men i det at vi begge skulle på efterskole, ville det være det bedste – og fordi han havde utrolig mange familie- og økonomiproblemer bestemte jeg, at det ikke skulle få mig psykisk ned.

Jeg havde sex med ham for første gang, da jeg var på kanten til 14 år, og jeg fortryder intet. Jeg har haft så skønne oplevelser med ham, og jeg savner ham selvfølgelig stadig af og til, men han har dog fundet en anden nu. Mit problem nu er så, at jeg konstant er liderlig. Jeg føler, jeg har brug for sex 24/7, men jeg har altid ment, at sex er noget følelsesmæssigt som skal foregå med den, man elsker, så jeg har svært ved bare at finde mig en at gøre det med. Jeg er heller ikke ligefrem en drengemagnet.

Hvad kan jeg gøre? Jeg har ikke nok i mig selv…
VH den konstant liderlige …

Pige, 15 år
Svar fra

Børnetelefonen

Kære pige på 15 år
Tak for dit brev, det er dejligt at vide, at du har fundet hjælp i de råd vi før har givet dig.
Du beskriver dit tidligere forhold som et forhold der var fuld af kærlighed- du elskede din kæreste og han elskede dig skriver du, det gav dig nogle gode oplevelse, og det er også sammen med ham du har haft sex første gang.
Det lyder som om, du har haft en rigtig god start, som du nu kan bygge videre på, i dit videre kærligheds og sexliv, er det mon også sådan du tænker om det?
Jeg er lidt i tvivl om din trang til sex hele døgnet også handler om et savn efter din kæreste eller den kærlighed i følte for hinanden? I hvert fald skriver du, at du altid har ment at sex er noget der hænger sammen med kærlighed mellem to mennesker, hvilket jeg ikke tænker, giver anledning til, at du har sex med en fyr du ikke har følelser for.
Det er jo svært for mig at sige, hvad der kan tilfredsstille dit behov for sex, men når du skriver at du ikke har nok i dig selv, tænker jeg at det betyder, at du ikke tilfredsstilles udelukkende ved onani, er det korrekt?
Måske er den følelse du har nu, et udtryk for at du er klar til at finde en ny kæreste, som både kan opfylde dit behov for sex og også leve op til din tro på at sex skal foregå sammen med den man elsker?
Jeg håber, du kan bruge mit svar og at det giver dig et sidste skub i retning af at finde en ny stor kærlighed, som kan give dig det du har behov for og savner. Hvis ikke du har været forbi www.sexlinien.dk, så vil jeg anbefale dig at gøre det, der har de rigtige mange gode tips og ideer...
Held og lykke til dig fra BørneBrevkassen

Har du spørgsmål til sex eller den første gang?

Den første gang kan for nogen være en stor ting. Og mange har allerede en forestilling om, hvordan det bliver. Derfor kan nogle opleve at blive nervøse, fordi de gerne vil have en god oplevelse. Men det betyder også, at det kan blive svært at slappe helt af. Nervøsiteten kan fx gøre det svære for drenge at få en stiv pik, og for pigerne at blive våde. Det bedste råd er derfor at tage det helt stille og roligt, og tale sammen om det.

Det er helt almindeligt at blive nervøs eller usikker omkring sin første gang. Måske du er usikker på, om du kan finde ud af det? Om du vil kunne lide det? Hvornår du er klar? Eller om du ser ”rigtig” ud?

Der findes ikke nogen rigtig eller forkert måde at se ud på. Kroppe og kønsdele ser forskellige ud. Læs mere her, og få flere gode råd til sex og den første gang!

Quiz om sex, seksualitet og krop

Kender du til myterne?