Brev
Handjob
Hej brevkassen
jeg er en pige på 16, der gerne vil vide, hvordan jeg giver ham et godt handjob!
Jeg har givet handjob to gange før, men ingen af gangene er drengene kommet?
Pige, 16 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige på 16 år
Tak for dit brev. Jeg kan godt forstå, at du kan blive i tvivl om, hvordan man giver en dreng et godt handjob.
Jeg tænker, at man ikke rigtig kan gøre noget "forkert", når man giver et handjob. Og det er faktisk ikke helt ualmindeligt, at en dreng ikke kommer, når han får et handjob.
Ligesom at man kan onanere på mange forskellige måder, er der også forskellige måder at give et handjob på. Derfor kan det være en god idé at spørge ham om, hvad han godt kan lide. Hvis det føles lidt akavet at snakke om det, så kan du måske prøve dig frem og på den måde mærke efter, hvad der virker til at tænde ham.
En konkret måde at give et handjob på, er ved at tage fat om hans penis og køre hånden frem og tilbage, både hurtigt og lidt langsommere.
Hvis du har lyst, kan du læse mere om handjobs på denne side: http://www.sexlinien.dk/emneside-seksuelle-lyster/handjob.aspx
Kærlig hilsen fra BørneTelefonen