Brev
selvmord
Hej Børnehjælpen.
Jeg hedder L.
Jeg er 12 år
jeg er en dreng
og hader mit liv
Altså jeg er så småt begyndt at cutte migselv og har selvmords tanker. kan ikke sove og tænker tit at dø. Jeg føler at ingen elsker mig så kan jo godt dø?.
Hvad skal jeg gøre?.
Dreng, 12 år

Svar fra
Børnetelefonen
Hej dreng på 12
Jeg kan se på dit brev, at du er ked af det. Så er det godt, at du nu skriver til BørneTelefonen.
Vi vil gerne sammen med dig finde ud af, hvordan du kan få det bedre.
Du skriver, at du føler, at ingen elsker dig.  Det er svært at have det sådan.
Alle har behov for at føle sig elsket.
Du har ret til at få hjælp. Nogle gode voksne skal hjælpe dig i dit liv.
Det vil være godt, hvis du måske kunne chatte eller sms’e ind til os. Kunne du gøre det – for så kan du fortælle os lidt mere?
På den måde kan vi bedre hjælpe dig.  Og vi kan sammen finde nogle gode voksne, der kan hjælpe dig.
Du kan trykke HER – så kan du se hvordan du kan komme i kontakt med os på chat og sms.
Der kan vi sammen skrive lidt frem og tilbage om, hvad der fylder i dit liv nu.
Vi kan hjælpe dig med råd, løsninger og ideer.
For det føles ikke godt for nogle mennesker, at gå rundt med triste tanker helt alene.
Du kan også ringe ind til vores telefon på tlf.nr 116 111
Du kan tage fat i http://LMS  Jeg ved, at de er virkeligt gode at tale med, når man har lyst til at skade sig selv.
Du har også mulighed for at tale med en voksen herfra. Men ring herind, så kan vi tale mere om det. Du kan også læse her Bisidder fra BørneTelefonen
Jeg håber virkelig på, at vi hører mere fra dig. For du skal have hjælp nu. En masse kærlige kram til dig.
Kærlig hilsen
BørneTelefonen.