Brev
Vi HADER hinanden derfor:!!!!
Hej… Jeg Hedder: J***** Jeg er en pige på 14 (Bliver 15 år om 1 uge..)
Det er son at jeg hadder en fra min klasse, vi kom op og slås om hvem der pænes… Hun sagde at hun var pænes helle tiden så blev sur på hende, og det blev til slås kamp… Det er son at, hun sagde at vi skulle lade drengene bedsteme det.. Hun sagde hun var 100% sikker på at hun vandt. Fordi at hun var gode venner med drengene.. Da vi aftalte det, Sagde hun at de må kigge/røger os over alt og kigge godt i 2 – 3 Dage… efter kiggede de over alt (bare ikke under trøjen) og på kroppen..
De valgte mig (altså jeg vandt) næste dag kom en af drengene over til mit hjem og sagde at: :-O Hun tvingte alle drenge til at voldtage dig (altså mig) Jeg blev lidt bange men sagde (det vil de da ikke gøre, Vel?) Næste dag kan 5 af drengene og Begyndte med at spørger: Må vi komme ind? vi har en film med? Jeg sagde nej fordi det kunne jo være voldtagening!!! De plagede mig..! jeg sagde okay tilsidst!!! de alle havde hvert hjemme ved mig før..
Vi gik ind i mit værlse: Jeg begyndte at spænde mit bælte mere og mere.. Og jeg to en lidt stram trøje på.. 3 af drengene stod ved døren!!! 2 af dem sad ved siden af mig på min seng.. De sagde om jeg kandte filmen: Twilight.. Jeg sagde self ja fordi jeg har alle sammen.. De satte filmen på imens vi så den var jeg ved at falde i søvn.. men prøvede at holde mig vågen hvis der skulle ske noget!!!! Den ene to sin hånd ind i trøjen.. Jeg Satte mig lidt væk fra ham… Han satte sig bare tææt.. Jeg tænkte ikke på det!! men han fandt min BH.. Og to fat i mine bryster.. Jeg to hans Hånd væk!!! De begyndte at gå at gå på mig og voldtage mig DET GJORDER ONDT OG HAR SPERM OVER DET HELE PÅ MIT VÆRLSE!!!!! HJÆLP
Hilsen pigen med dumme drenge problemmer!!!
Pige, 14 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære J......
Tak for dit brev. Jeg er glad for, du skriver til os, for jeg kan godt forstå, at du har brug for hjælp. Det er en meget ubehagelig oplevelse du har været ude for med drengene fra din klasse. Jeg forstår godt, at du har det svært med din veninde, når det var hende der opfordrede drengene til at voldtage dig.
Det drengene gjorde var meget forkert (og ulovligt). Du meldte klart fra og stolede på, at de ikke kunne finde på at voldtage dig, og du er helt uden skyld i det der skete. Jeg skriver dette, fordi jeg ved at nogle kan tænke at det nok var deres egen skyld, men det var det helt sikkert ikke.
Selvom din veninde har opfordret drengene til at voldtage dig, er de også selv ansvarlige for deres handlinger, og jeg synes at nogle voksne bør høre, hvad der er sket, så de kan hjælpe dig og tale med drengene om deres handlinger. Hvis drengene er 15 eller derover kan de faktisk straffes, for det de har gjort. Under alle omstændigheder skal drengene vide, at det er helt forkert, det de har gjort, og de har også brug for hjælp til at stoppe den adfærd de har overfor piger, så det aldrig sker igen.
Men jeg tænker at, det først og fremmest er dig, der har brug for hjælp.Har du mon fortalt andre om dine oplevelser..? Hvis ikke vil jeg meget opfordre dig til at henvende dig til en voksen, du har tillid til og fortælle, hvad der er sket. Det kunne være dine forældre eller andre voksne som står dig nær.
Der findes også et center for voldtægtsofre som kan yde hjælp og rådgivning. Du kan se på deres hjemmeside på www.voldtaegt.dk og læse om de tilbud de har. Det kunne måske være godt, hvis du og dine forældre kunne tale med din lærer..? Hun kender jo også din veninde og drengene og vil kunne snakke med jer alle. Måske vil det også skulle inddrages andre professionelle - og måske har du brug for at få bearbejdet oplevelsen fx. ved hjælp af samtaler med en psykolog..? Så du kan få det bedre med dig selv igen.
Jeg forstår godt, at du nu" hader" din veninde, for det lyder ikke til, at I har et godt forhold til hinanden. Nu kan jeg jo kun bedømme det ud fra dit brev. Men når jeg læser det, tænker jeg, det er som om, hun bestemmer rigeligt meget over dig..? Når det kommer dertil, at I begynder at konkurrere om hvem der er pænest  og det bliver så alvorligt for hende at drengene vælger dig, at hun synes at hun vil have hævn, tænker jeg også at der måske ikke er så meget venskab mellem jer mere..?
Måske gik det for vidt for jer med at I lod drengene om at "dømme" hvem der var pænest? Det må have været grænseoverskridende for jer begge at de skulle gå og bedømme jeres kroppe før de tog en beslutning ? Inderst inde vil vi vel alle bare gerne accepteres som dem vi er uanset hvordan vi ser ud, og det er for de fleste ikke rart at blive bedømt på den måde.
Hvis du har lyst er du meget velkommen til at ringe til BørneTelefonen på 116 111 eller benytte UngeChatten her på hjemmesiden.
Kærlig hilsen BørneBrevkassen
Er du blevet seksuelt krænket?
Seksuelle krænkelser er, hvis du bliver tvunget, presset eller lokket til noget seksuelt. Det kan også være en krænkelse, selvom man ikke sagde nej.
En seksuel krænkelse er fx hvis nogen rører ved dig på en seksuel måde, uden at du har givet dem lov. Hvis du bliver bedt om at røre ved dem. Hvis du skal kigge på noget seksuelt eller gøre noget seksuelt – fx tage tøjet af.
Det er heller ikke ok, hvis du bliver presset til at tale om seksuelle emner – fx svare på spørgsmål, om du onanerer.
Det er vigtigt at tale med nogen, hvis man har været udsat for en krænkelse. Her kan du læse mere om seksuelle krænkelser og få gode råd.