Brev
Please hjælp
Hej
Jeg er en dreng på 14 år og nogle gange passer jeg et barn. Engang hvor han skulle sove her (han er 10 år gammel) så faldte han i søvn på min sofa med tøj på og så ville jeg lige tage det af ham så han ligger bedre så mærkede jeg lidt på hans underbukser for at mærke hvor stor hans tissemand var og så onanerede jeg på ham og gav ham et bj og alt muligt andet!
Har det mega dårligt med mig selv og er bange for at han ved det fordi nogle gange han er herinde så ligger han sig på mig og siger “man må godt røre” og så gnubber jeg ham altid i skridtet til han stønner!!!
Og så nu har jeg det mega dårligt med mig selv altså vi begge er med til det men jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre er virkelig ked af det
Dreng, 14 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære 14-årige dreng
Jeg er glad for, at du har fundet mod til at skrive her til BørneTelefonen. Det er så fint, at du reagerer på, at du har det dårligt og er ked af det. Du virker som en samvittighedsfuld, moden og sød dreng, der har hjertet på rette sted.
Det er sikkert derfor, du også kan finde ud af at passe en yngre dreng. Du kan godt give omsorg og tage ansvar.
I din alder er det helt normalt, at seksuelle tanker fylder meget. Det sker faktisk ret ofte, at teenagedrenge onanerer sammen. Det er der intet forkert i, hvis det er ok med begge parter, og man er jævnbyrdige.
I dit tilfælde gik det desværre over stregen, fordi I ikke er jævnbyrdige. Du er ældre og har ansvar for drengen, og mit gæt er, at han nok også ser op til dig. Derfor er det vigtigt, at det ikke sker igen.
Jeg tror, det er vigtigt, at du siger fra, når drengen gerne vil lægge sig på dig osv. Du kan f.eks. sige stille og roligt: "Nej, det vil jeg ikke." - og så foreslå ham at I lavet noget andet. Hvis han bliver ved, må du måske være mere tydelig og sige til ham: "Det er ikke i orden, og det må vi ikke".
Hvis det er svært for dig at sige fra overfor ham, skal du måske overveje, om du kan fortsætte med at passe ham.
Hvis du har brug for at snakke mere om det, er du altid velkommen til at ringe eller skrive direkte til os på BørneTelefonen. Hvis den tanke virker uoverskuelig, så husk at du er anonym, og at man kan tale med BørneTelefonen om alt.
Kærligste hilsner fra BørneTelefonen