Brev
pigen der har problemer
hej BB jeg er en pige på 12 år og mig og min kæreste skulle sove sammen. så begyndt vi at kysse men han tog tøjet af mig og han tog min trusser af. Jeg blev bekymret og han tog også alt sit tøj af og så stak han sin tisse mand hårdt ind i mig har ikke fortalt det til nogen hjælp mig:(
Pige, 12 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige på 12 Tak for dit brev. Puha - det må have været en meget ubehagelig oplevelse, du blev udsat for, og jeg kan godt forstå, at du er ked af at gå rundt og bære på den oplevelse alene. Men nu har du valgt at søge hjælp - det er bare så flot og modigt af dig! Det som din kæreste har udsat dig for er uacceptabelt og ulovligt! Måske sidder du tilbage med en selvforskyldt-følelse i og med, at I kyssede..? Hvis det er tilfældet, så vil jeg bare fortælle dig, at det ikke er din skyld. Din kæreste har helt klart overskredet dine grænser og har forgrebet sig seksuelt på dig.  Måske det ville være godt, hvis du fortalte din oplevelse til en person du har tillid til..? Jeg kan godt forstå, hvis du synes det er svært at skulle tale med andre om det, men jeg tror, at det vil være en god ide at gøre. Så mon du kan komme i tanke om en voksen, som du har tillid til..? Det kan være en lærer, dine forældre, en sundhedsplejerske på din skole...? Hvis du ikke kan komme i tanke om nogen voksen, som du kan tale med. Så kan du også ringe til BørneTelefonen på 116 111. Det er helt gratis og anonymt. Her kan du trygt fortælle om din oplevelse, dine følelser og tanker... På BørneTelefonen