Brev
Takke brev til BørneTelefonen.dk
Hey BT,
Jeg skriver dette takke brev for at takke for alt i har gjord, jeg har her igennem 2020/2021 haft det så hårdt og faktisk været ude i selvmords tanker og selvskade, hvergang keg går her ind og læser alle de børn som skriver breve og hvordan i svare det varmer mit hjerte❤️
I har hjulpet mig virkelig meget, jeg har en lærer jeg snakker med hver uge samtidig går jeg til psykolog, i har givet mig så meget, men jeg har ikke haft en mulighed for at sige tal, derfor skriver jeg dette brev❤️
Nu er der sikkert også en masser andre børn som også læser med, jeg vil bare sige når du har det hårdt og du har lyst til ende det, så skriv et brev, eller find en du stoler på som du kan åbne op til, fordi netop det tidspunkt du åbner op, har du taget det første skridt imod en lysere fremtid❤️ Tusind tak BørneTelefonen❤️ I har bare gjord mit liv meget bedre og jeg står evig i gæld til jer!❤️
Kh 14 Årig dreng som er taknemmelig
Dreng, 14 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære 14-årige dreng
Hvor er det dejligt at læse dit brev. Det er fantastisk at høre, du har fået det bedre.
Samtidig er det meget hjertevarmende og inspirerende at læse dine råd og tanker til andre børn og unge, der har det svært. Dit brev kan være en hjælp for andre.
Tak for dit fine brev.
Kram BørneTelefonen
Andre der Hjælper
Der findes også andre steder, hvor du kan få rådgivning og hjælp.
Måske har du brug for at tale med en ekspert, der ved rigtig meget om lige præcis dét, du tumler med.
Fandt du ikke den hjælp, du søgte efter? Her er en liste over andre, der også har rådgivning for børn og unge.