Brev
Skuffelse.
Hej børnetelefonen, mig og min store søster skrev til jer for et år siden, hvor vores liv det bare var noget lort, og vi vidste ikke hvad vi skulle gør, og vi bestemte at skrive til jer og fottælle jer hele vores historie. men vi fik aldrig noget svar tilbage, og det er jeg faktisk meget skuffet over. der vi kiggede meget tit om der kom et svar. men der kom aldrig et.. syntes det er lidt for dårligt..
Pige, 13 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære Pige på 13Tak for din tilbagemelding - jeg kan godt forstå, du og din søster blev skuffede over, at I ikke fik svar den gang i skrev til os for over et år siden. Du har helt ret i, at det burde være sådan, at alle der skrev, også fik et svar...
Desværre er det sådan, at vi kun kan nå at svare på ca. halvdelen af de breve, der kommer ind. I nogle måneder svarer vi på lidt over halvdelen, i andre lidt under halvdelen. Det kommer lidt an på, hvor mange breve, vi får. Vi prøver altid at sørge for at både drenge og piger får svar og at vores brevkassen dækker bredt, så der er breve og svar om mange forskellige emner. (Og vi svarer altid på så mange som vi overhovedet kan nå.)
Jeg vil gerne beklage, at I ikke fik den hjælp I søgte. Jeg ved ikke, om jeres problem er løst nu- det håber jeg, det er! - (?)
Hvis ikke, er I velkomne til at skrive igen (og tilføj gerne en henvisning til dette brevs id-nr) så vi kan se, at det er et problem, I har tumlet med længe og at I tidligere ikke har fået svar.Kærlig hilsen fra BørneBrevkassen
Andre der Hjælper
Der findes også andre steder, hvor du kan få rådgivning og hjælp.
Måske har du brug for at tale med en ekspert, der ved rigtig meget om lige præcis dét, du tumler med.
Fandt du ikke den hjælp, du søgte efter? Her er en liste over andre, der også har rådgivning for børn og unge.