Brev
projekt
Hej
jeg er en pige på 15 år som godt kunne bruge lidt hjælp til en projektopgave.
jeg har nogle spørgsmål omkring mobning hvis i self har lyst til at svare på det
Pige, 15 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige 15 år
Det lyder som et rigtigt spændende emne du har valgt. Det er også et emne, som vi også ved meget om og arbejder med. I brevkassen skriver vi ikke om projektopgaver, men vi vil meget hjælpe med projekter på BørneTelefonen.
Jeg vil anbefale dig at ringe ind til os på 116111, vi svarer meget gerne på spørgsmål til projektopgaver. Hvis du har brug for at optage interviewet med rådgiveren, så spørg lige rådgiveren om det ok - det plejer det at være. Du behøver ikke at sige, hvem du er.
Du har også mulighed for at kigge på vores hjemmeside om mobning både på:
BørneTelefonen: http://www.bornetelefonen.dk/Temaer/Mobning.aspx
BørnsVilkårs hjemmeside: Her er det et link til vores SkoleTjeneste og den måde, de arbejder med mobning og trivsel ude på skolerne http://www.bornsvilkar.dk/Raadgivning/SkoleTjenesten/tilbyder/Mobning/boern.aspx
Her er et link til vores temasider om mobning, som er skrevet til voksne. Måske kan du også bruge det: http://www.bornsvilkar.dk/Temaer/Mobning.aspx
Du kan du også læse om mobning, og måske blive inspireret til din opgave og de spørgsmål du vil stille til rådgiveren, når du ringer ind til os på BørneTelefonen på 116111 - du er meget velkommen til at ringe til os. Vi svarer meget gerne på dine spørgsmål til projektet.
God arbejdslyst
BørneTelefonen
Andre der Hjælper
Der findes også andre steder, hvor du kan få rådgivning og hjælp.
Måske har du brug for at tale med en ekspert, der ved rigtig meget om lige præcis dét, du tumler med.
Fandt du ikke den hjælp, du søgte efter? Her er en liste over andre, der også har rådgivning for børn og unge.