Brev
hvorfor bider drenge sig i læben?
hej brevkasse
som i kan se på mit spørgsmål vil jeg vide hvorfor drenge sig i læben?
mig og min veninde har oplevet det mange gange hvor drenge kigger på os og gør det, ved ikke helt hvorfor de gør det.
så måske kunne i hjælpe mig?
har skrevet til en anden side, men de svarede ikke, pls svar
hilsen den forvirrede pige
Pige, 15 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære 15-årige pige,
Det kan være svært for mig præcis at vide, hvad drengene mener med det. Det kan jo også sagtens være, at de ikke alle mener det samme med det. Jeg ved dog, at det at bide sig selv i læben kan være en måde at flirte på. Så når drenge gør det til dig og din veninde, så er det måske, fordi de prøver at komme i kontakt med jer. I kunne måske prøve at spørge dem, om hvorfor de gør det og se, hvad de siger til det?
Jeg håber, at mit svar hjalp. Ellers er du velkommen til at ringe til BørneTelefonen på 116111.
Kærlig hilsen
BørneTelefonen